<em><strong>" Economist"</strong></em><br />
<br />
<br />
Është e vështirë të paramendohet që Alejn de Boton dhe Roxher Skorton të bëhen miq, nëse do të njoftoheshin rastësisht në një ndenjë.<br />
<br />
Menjëherë të dy filozofët do të fillonin të flisnin për Zotin. Për zotin Boton, ka diçka shumë të demantueshme për besimin fetar, ndërsa për zotin Skorton, ka diçka shumë tragjike rreth ateizmit.<br />
<br />
<br />
<strong>“Feja për ateistët” nga Alejn de Boton</strong><br />
<br />
Boton ka publikuar libra të bestsellerë në gamë të gjerë të subjekteve. Ai është një “agregat” i ideve më parë se sa një mendues origjinal, por aftësia e tij është të shkruajë thjesht për ide komplekse, dhe ua jep lexuesve të tij ndjenjën që janë duke lexuar diçka shumë të thellë, me pak mund.<br />
<br />
Parimi i librit të tij të ri “Feja për ateistët”, që kërkon të gjegjë një kufi në mes të fundamentalistëve fetarë dhe fundamentalistëve ateistë, është që ka shumë më shumë vlera në fe që t’i lihet vetëm fetarit.<br />
<br />
Duhet të jetë e mundur që të balancohet “një refuzim i besimit fetar me ndërrimin selektiv të ritualeve fetare”, thotë ai.<br />
<br />
Në praktikë, kjo nënkupton zbrazjen nga ritualet e këtilla dhe përdorimi i tyre për qëllime laike.<br />
<br />
Edhe pse zoti Boton është një njeri i mençur, ai shpesh e zgjeron një ide të mirë, sipër limitit të saj.<br />
<br />
Fetë janë “edukimet më të suksesshme dhe lëvizjet më intelektuale që planeti jonë i ka eksperiencuar deri tash”, konstaton ai, sepse ata i tregojnë njerëzve çka duhet të mendojnë.<br />
<br />
Ai thotë që profesorë universitarë duhet t’i kopjojnë rrengjet dhe pajisjet mësimore të një predikuesi Pentakostal.<br />
<br />
Një analizë e imazheve fetare e çon atë të rekomandojë reklamimin e “kërkimit të faljes” nëpër billbordë. <br />
<br />
Periudha të shkurta ditore të meditimit, thotë ai, do të na ofrojnë “t’i zgjidhim gjërat me vetveten”.<br />
<br />
<br />
<strong>“Fytyra e Zotit” nga Roxher Skorton</strong><br />
<br />
<br />
Sikur të jetë i shkruar si përgjigje e drejtpërdrejt, libri i zotit Skorton “Fytyra e Zotit”, vështirë që mund të ketë reputacion më të lartë se projekti i zotit Boton.<br />
<br />
Si profesor i filozofisë, novelist dhe kompozitor, zoti Skroton njihet si një figurë kotraversale.<br />
<br />
Ateistët nuk i kuptojnë sakrificat dhe aktet e adhurimit, thotë ai. Të shenjtë dhe të jashtë zakonshëm janë “pranitë reale”, që i lidhin së bashku komunitetet.<br />
<br />
Emocionet tona të thella nuk janë thjesht “përshtatje”. Kuptimi i vërtetë i ekzistencës është i vendosur në marrëdhëniet mes njerëzve, tokën dhe Perëndinë, thotë ai.<br />
<br />
Zoti Skorton thjesht pohon se ekzistenca e Peëndisë mund të konsiderohet si një defekt, dhe proza e tij është e dendur, dhe shpesh e vështirë të lexohet. Por, të paktën, ai është serioz dhe i zhytur në mendime.<br />
<br />
Zot Sorton, i cili i druhet asaj që njerëzit mund të jenë bërë indiferentë ndaj bukurisë, argumenton se kjo është bërë për shkak se ata kanë ngatërruar “agape-in” dhe “eros-in” (fjalët e lashta greke për dashuri të thellë dhe tërheqjen fizike), dhe se ata objektivizojnë çdo dashuri tjetër dhe e zhvleftësojnë atë në një cikël të "gjithnjë me zgjerimin ".<br />
<br />
Nga këta dy filozofë, Boton ndoshta do të shesë më shumë libra. Por Sorton i jep lexuesit më shumë për të menduar.<strong>(g.k.)</strong>